Herkkuja!


Syntymäpäiväjuhlani lähestyvät ja olen mielettömän innoissani! Olen sovittanut muutamaa pukua, mutta lopullinen vaihtoehto on vielä vähän hakusessa.

Ongelma on luonnollisesti enimmäkseen taloudellinen. Mutta koetan löytää ratkaisua jotain teatteripuvustamosta tai vastaavasta. Toivotaan parasta! ...Mikään vähempi ei tässä asiassa minulle riittäisikään. ;)

Ai niin! Käykäähän vilkaisemassa kirjoitukseni Nörttitytöt-blogista! Aiheena papukaijojen älykkyys.

Olen sallinut itselleni parin viimepäivän aikana pientä herkuttelua. Okei, itse herkuttelu on ollut pientä, mutta annosten kokoonpano on ollut ehkä jo överiä kaikessa awesomiudessaan!


Sairastelin tuossa, joten itsehellimiseksi tein jäätelön, jossa oli läjällinen kermavaahtoa, nomparelleja, banaania sekä palanen Bellarom-suklaata.

Halusin ilahduttaa Akia, joka yleensä hoitaa meillä kokkailupuolen. Olen melko haka tekemään jälkkäreitä, joten väsäsin meille kahvi-banaani-suklaa -pirtelöt.

Nyt pitääkin kiristää linjaa, sillä noin viikon päässä kuvaan Marian (Metz) kanssa hieman Game of Thrones -matskua. ;)

- Shadow Self

Comments

Popular posts from this blog

Innocent catalogue

Review sponsored by EMP: Melissa Waist Coat, Blacklace cardigan & Lady Gothica

Kevein meikein